2013. július 2., kedd

Régebbi idők felidézése...

Ma 2 barátnőmnek is felidéztem a régi pillanatokat... Amikor ezek történtek nem volt egyszerű az életem..Most se az, de legalább már nem jönnek a fenyegetések..Hát nem is fecsérlem tovább a szót, leírom, hogy miről beszélek..

Szóval.. 2012 május 20-án volt a Szandi szülinapja és ott volt az Arnold is.. Megismerkedtünk vele és megbeszéltük, hogy másnap találkozunk.. 21-én (másnap) találkoztunk az Arnolddal és ő hívta ki a Ricsit is. Akkor üvegeztünk és kiderült, hogy a Dorinának tetszik az Arnold és neki is ő. Meg az is, hogy én is tetszek a Ricsinek.
Aztán egy csomót beszélgettünk meg minden és megkérdezte a Ricsi, hogy járnék-e vele...Én meg olyan hülye voltam, hogy igent mondtam, pedig nem is szerettem csak előtte szakítottam a barátommal akivel másfél évig voltam együtt és teljesen ki voltam..Ezért is mondtam igent a Ricsinek. 

Aztán kiderült, hogy füves cigit szív, lop, csal, hazudik stb...és amikor megakart csókolni, na akkor mondtam azt, hogy kész vége én ezt nem bírom tovább (ez kb júniusban lehetett)...így szakítottam vele...
Aztán rá pár nappal jöttek a fenyegetései, hogy megver meg hogy eljön a házunkhoz (mivel tudta h hol lakok). Tökre be voltam parázva..pár nappal később meg olyanokat írt nekem h: "Bocsi h bunkó voltam és h csúnyákat írtam de nem tudtam elviselni h szakítottál velem" meg szerelmes verseket küldött..
Én megint hülye voltam és megbocsátottam neki..aztán megint "bekattant" és csúnyákat kezdett írogatni nekem..Megint összevesztünk és kezdte elölről a fenyegetéseit..

Egyik nap elmentünk fagyizni az Anna utcába a Dorinával és ott voltak a Ricsiék a játszón..és mikor leültünk egy padra sárral kezdtek el dobálni engem..azt mondták h szét vernek...nagyon féltem akkor, ezért befutottam a sarkon lévő hobbi boltba és felhívtam anyát h jöjjön értem mert én nem merek egyedül hazasétálni...egy pár hétig nem mutatott életjelet a Ricsi..azt hittem h végre végleg békén hagy, de sajnos a suli kezdetekor újra elkezdted piszkálni és ekkor már a Réka, a Sára , a Fanni és a Zoé is fenyegetett, csúfolt...így kellett ezt az évet elviselnem h szinte minden héten valamelyik nap üzeneteket írnak fb-n amik - mondanom se kell - nem voltak valami szépek...aztán az egyik képemhez kezdtek írogatni (Ricsi kivételével) h ilyen csúnya vagyok, olyan csúnya vagyok...a nővérem akkor pont itthon volt így az ő vállán sírtam ki magam...mostanra meg már szerencsére békén hagynak és nem piszkálnak...

Meg volt olyan is de pontosan nem tudom, hogy mikor történt, hogy kővel kezdtek el dobálni engem meg a Dorinát...

Mondanom se kell, hogy 2012-es nyaram volt eddig a legrosszabb...Mindez 2013 márciusáig tartott kb...

4 megjegyzés:

  1. Jézusom, nagyon sajnállak. Nekem is volt egy ehhez hasonló részem az életben, csak annyi különbséggel, hogy nem tudtam kisírni magam senki vállán. :'(

    VálaszTörlés
  2. Valami hasonlót én is átéltem. Szörnyű volt, senki nem szólt hozzám, ha még is, csúfoltak, dobáltak alufólia galacsinokkal, gumilabdákkal. Mikor betelt a pohár, szóltam egy tanárnak, aki elkérte az ellenőrzőjüket. Odajött hozzám az egyik lány beszélgetni, megmondta, hogy milyen bunkók a fiúk. Sulinak vége volt, együtt mentünk haza, addig beszélgettünk. Másnap a lány nem jött suliba, én pedig be pánikoltam. A dobálózók újra dobáltak, s leszóltak, hogy milyen öltözékem van. Már régen volt -szerencsére-, de mostanában is megkapom ezeket a sértéseket. Nem tudják felfogni, hogy mennyire fáj.

    VálaszTörlés
  3. Vecsésen laksz? Az Alács Ricsiről van szó? (Ha Vecsésen laksz)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen vecsési vagyok..honnan ismered a Ricsit?:o

      Törlés