2013. július 21., vasárnap

"Legjobb barátnő"

Ezt egy tanács kérős blogra küldtem el, mert nem tudtam mit tegyek...

"Legjobb barátnő"

A probléma:Néhány nappal ezelőtt elmentem pár barátommal a vidámparkba. A legjobb barátnőm nem jött velünk, mivel engem is csak meghívtak. Lehet, hogy ez miatt történt az, ami. A lényeg: Megismerkedtem aznap egy sráccal, elég jóba lettünk. Nagyon megtetszett nekem és remélem, hogy több is lesz köztünk puszta barátságnál. Nagyon jó volt az a napom, csomó képet csináltunk amit aztán posztoltunk facebook-on is.
Este elmeséltem mindent a legjobb barátnőmnek. Leírtam, hogy az a cuki fiú felrángatott a T-Rexre meg erre arra még, amire a barátnőm válasza ennyi volt: "Jó azt leszarom". Írtam is neki, hogy most mi a baja, de nem írt semmit.
Másnap észrevettem, hogy letiltott face-ről. Egy másik profilomról írtam is neki.




Én: Most mi értelme volt letiltani? oO xd

LB-m: csááRemélem gimiben már Ausztráliában leszel és akkor legalább csak egy évet kell kihúznom...hogy látom a pofád. Amúgy meg nem értem, hogy miért olyan nagy cucc, hogy én már nem vagyok a barátnőd ott vannak a One Directionös gyönyörűségek...Nem hiszem, hogy hiányozni fogok. 

Én: Hát nem értem, hogy mi bajod de hát a te bajod én így is úgy is boldog vagyok és nagyon nem izgat, hogy te most mit gondolsz. :D


LB-m: Okés.Remélem hamar elmész Ausztráliába azt soha nem látlak többé.


Én: Okés, a remény hal meg utoljára ;D


LB-m: Már meghalt.


Én: Ahogy a barátságunk is :D 


LB-m: Yes yes forever!!!! 




Tudom, hogy én sem voltam annyira kedves, de nem akartam kimutatni, hogy mennyire fáj az amit csinált. Főleg úgy, hogy nem értettem miért tiltott le és miért írt ilyeneket.
A sráccal megpróbálok szorosabb viszonyba kerülni, hátha most összejön. Ja, amúgy a srác 16 éves, én és a barátnőm pedig 14-ek vagyunk.

1 megjegyzés:

  1. Szia. :) Velem is előfordult már hasonló eset. Elég durva beszólásokat kaptam az akkori "legjobb barátnőm"-től, facebook-on is letiltottuk egymást, de már kibékültünk. Aztán volt egy másik lány, akivel folyamatosan veszekedtünk. Most ő a legjobb barátom. :)
    És. Szorítok. :D ;)

    VálaszTörlés