2014. január 27., hétfő

I fell in love again.

Sziasztok!
Kicsit régen írtam már ide, furcsa. De most újra itt vagyok! Új nevet kaptam. Hoppá! A Lol becenevet kaptam..
Sok mesélni valóm lenne, de most csak tanácsokat szeretnék kérni! Szerelmes lettem egy fiúba. 27 éves, és nagyon aranyos. Általában csak akkor találkozunk amikor dolgozik vagy egy közös ismerősünk koncertjén, de akkor mindig beszélgetünk stb. Sokszor viszek neki ajándékot, ha nyaralásból jövök haza vagy ha szülinapja van. Barátnőim azt mondták tetszek neki, érez valamit irántam. De nem tudom. Csomószor adott már nekem puszit, tök aranyos velem és nem rég szakított a barátnőjével. Ez után facebookon rámírt, vagyis csak egy szívet írt. Visszaírtam neki én is egyet, aztán Ő írt egy pirulós smileyt. Azóta sajnos nem ír vissza, de megkérdeztem hogy miért írt szívet, még nem válaszolt. Teljesen kivagyok, mert én szeretem őt, és tudom, hogy ez nem csak egy olyan 'fellángolás'! Ez nem az!
Itt sírok. Szeretem őt! Nagyon! Leírhatatlan amit én iránta érzek! Miért nem egyszerű az élet?! Miért ilyen nehéz minden?! Miért nem lehetne olyan egyszerű, mint a filmekben?! Miért?! Utálom ezt az egészet! És ahogy már leírtam ez nem csak egy olyasfajta "kis rajongás", mint egy híres fiúbandáért! Nem! Én szeretem Őt! Tényleg...Igazán.. Olyan rossz, hogy ezt nem értik meg az emberek. Annak örülök, hogy anyára és pár barátnőmre mindig számíthatok! Mindenben támogatnak.
Nem bírom ki, hogy ne lássam. Nem megy! Tegnap is amikor találkoztunk, ahogy rám nézett..Ahogy a szemembe nézett..Ahogyan közeledett felém és adta a vicces formáját.. Bele fogok ebbe egyszer halni! Miért pont Ő?! Miért pont egy 27 éves srác?!
Annyira örült az ajándéknak amit Amerikából hoztam neki. Olyan boldog volt. Megkérdezte, hogy mi a véleményem pár ötletéről. Megdicsérte a hajam, a gatyám.
Hazajöttem, írtam neki. Nem írt még vissza. Megőrjít! Nem tudom, hogy hogyan bírtam eddig, de úgy érzem fel kéne adnom. Feladjam? Úgy érzem, a semmiért küzdök. Hiába mondják azt a többiek, hogy van remény, van esélyem nála, egyszerűen nem tudom elhinni. Pedig érzem, hogy érez irántam valamit, különben nem puszilna meg csak engem. Furcsa.
Mindig ahogy meglátom, csak jobban belé szeretek...

Love: Lol. x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése